הצהרת נגישות חברת שיכון ובינוי נדל"ן

חברת שיכון ובינוי נדל"ן נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותיה שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחה, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים

להלן הסדרי הנגישות הקיימים במרכז קבלת הקהל במשרדי המכירות של פרויקטי החברה:

 שם האתר: חלומות פארק חדרה

  • כתובת: רחוב הירדן 12 חדרה
  • יצירת קשר: טלפון: 8220* או 04-6660217, מייל: Hadera@shikunbinui.com
  • חנית נכים: נגישה
  • כניסה לאתר: נגישה
  • עמדת שירות: נגישה
  • לולאת השראה: יש
  • שירותי נכים: לא נגישים (שטח המשרד פחות מ- 150 מ”ר)
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שם האתר: חלומות אור ים

  • כתובת: שדרות דוד המלך 38, אור ים
  • יצירת קשר: טלפון: 9459*, מייל: Oryam2@shikunbinui.com
  • חנית נכים: נגישה
  • כניסה לאתר: נגישה
  • עמדת שירות: נגישה
  • לולאת השראה: יש
  • שירותי נכים: נגישים
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שם האתר: חלומות גבעת זמר

  • כתובת: הדודאים, גבעת זמר חיפה
  • יצירת קשר: טלפון 3534*, מייל Givat-zemer@shikunbinui.com
  • חנית נכים: אין נגישה
  • כניסה לאתר: לא נגיש
  • עמדת שירות: נגישה
  • לולאת השראה: יש
  • שירותי נכים: לא נגישים (שטח המשרד פחות מ- 150 מ”ר)
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שם האתר: חלומות חריש – אבני חן

  • כתובת: רחוב נרקיס 17, חריש
  • יצירת קשר: טלפון 6373*, מייל: Harish-hen@shikunbinui.com
  • חנית נכים: נגישה
  • כניסה לאתר: נגישה
  • עמדת שירות: נגישה
  • לולאת השראה: יש
  • שירותי נכים: נגישים
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שם האתר: חלומות וסביונים, קרית ביאליק

  • כתובת: צמוד לשמורת הטבע עין-אפק. המשרד בדירה לדוגמה
  • יצירת קשר: טלפון 1800-200-898, מייל : k_bialik@shikunbinui.com
  • חנית נכים: לא נגישה (אין רחבת חניה צמודה למשרד, חניה בחוב)
  • כניסה לאתר: נגישה
  • עמדת שירות: נגישה
  • לולאת השראה: יש
  • שירותי נכים: לא נגישים (שטח המשרד פחות מ- 150 מ”ר)
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שם האתר דרימס הוד השרון – HOD-HASHARON DREAMS: 

  • כתובת: דרך רמתיים 96 הוד השרון
  • יצירת קשר: טלפון 6373*, מייל : hod-hasharon@shikunbinui.com
  • חנית נכים: נגישה
  • כניסה לאתר: נגישה
  • עמדת שירות: נגישה
  • לולאת השראה: יש
  • שירותי נכים: נגישים
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שם האתר: "חלומות בן שמן"

  • כתובת: הירדן 1א’, קריית שדה התעופה
  • יצירת קשר: טלפון 6373*, מייל : benshemen@shikunbinui.com
  • חנית נכים: נגישה
  • כניסה לאתר: נגישה
  • עמדת שירות: נגישה
  • לולאת השראה: יש
  • שירותי נכים: נגישים

שם האתר: "חלומות פארק הים, בת ים"

  • כתובת: הירדן 1א’, קריית שדה התעופה
  • יצירת קשר: טלפון 6373*, מייל : parkhyam@shikunbinui.com
  • חנית נכים: נגישה
  • כניסה לאתר: נגישה
  • עמדת שירות: נגישה
  • לולאת השראה: יש
  • שירותי נכים: נגישים

שם האתר: "תל אביבים"– פרי מגדים ת"א, אמוראים סבוראים ת"א, ויצמן 55 ת"א

  • כתובת: מנורת המאור 2, תל אביב
  • יצירת קשר: טלפון 8995*, מייל : Telavivim@shikunbinui.com
  • חנית נכים: נגישה
  • כניסה לאתר: נגישה
  • עמדת שירות: נגישה
  • לולאת השראה: יש
  • שירותי נכים: נגישים

שם האתר: "דרך השלום THE EASTERN ת"א , הרביעייה בסמאטס, ת"א

  • כתובת: דרך השלום 101, ת"א
  • יצירת קשר: טלפון 8994*, מייל : sales@the-eastern.com
  • חנית נכים: המשרד על הרחוב, חניות כחול לבן
  • כניסה לאתר: לא נגישה
  • עמדת שירות: לא נגישה
  • לולאת השראה: אין נגישה
  • שירותי נכים: לא נגישים (שטח המשרד פחות מ- 150 מ”ר)

שם האתר: אגף שירות לקוחות – משרדי החברה***

  • כתובת: הירדן 1א’, קריית שדה התעופה, 7010000
  • יצירת קשר: טלפון: 03-6305700, פקס: 03-7406509,
  • מייל: info@shikunbinui.com
  • חנית נכים: נגישה
  • כניסה לאתר: נגישה
  • עמדת שירות: נגישה
  • לולאת השראה: יש
  • שירותי נכים: נגישים

הערות:

* חלומות חריש– המשרד יושב בתוך אחת מדירות הבניין

* חלומות אור ים– המשרד יושב בתוך אחת מדירות הבניין

 

***משרדי שינויי הדיירים אינם נגישים (נמצאים בתוך אתרי הבניה). ניתן לקבל את השירות במשרדי המכירות הסמוכים לאתרים או במשרדי החברה, בתיאום מראש.

*לשם קבלת שירות נגיש במקרים אלו, אנא צרו קשר עם המשרד הרלוונטי לפי הפרטים המופיעים ברשימה לעיל.

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות עובדים לשירות נגיש – מתקיימות הדרכות להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש.
  • מוקד טלפוני נגיש– המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה וללא מוסיקת רקע.
  • אמצעים נוספים ליצירת קשר– קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    • שירות פרונטלי – קבלת קהל בימים א'-ה' בין השעות 08:30-16:30
    • דואר אלקטרוני – info@shikunbinui.com
    • פניה באמצעות "צור קשר" באתר (https://www.shbn.co.il/)
    • פניה באמצעות הדואר: הירדן 1א’, קריית שדה התעופה, 7010000

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים, כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע"י חברת מייקרוסופט.
חברת שיכון ובינוי נדל"ן מאמינה ופועלת למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן כרום.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכז נגישות בשיכון ובינוי נדל"ן ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש – החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניותומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכז הנגישות בשיכון ובינוי נדל"ן

  • שם: יגאל אבלון
  • טלפון : 03-6301119
  • דוא”ל :  ‎igal_e@shikunbinui.com‏

פרסום הצהרת הנגישות

הצהרת הנגישות עודכנה ביום: 07.12.23

פרויקטים
פרויקטים

משרד מכירות

השאירו פרטים, ונחזור אליכם מתי שמתאים לכם

מעדיפים שנצור עמכם קשר?

השאירו פרטים, אחזור אליכם מתי שמתאים לכם

    עיקבו אחרינו. שיכון ובינוי - Shikun & Binui

    הי :) נשמח לענות על כל שאלה או צורך

    השאירו פרטים, נציגינו יצרו איתכם קשר מתי שמתאים לכם

      עיקבו אחרינו. שיכון ובינוי - Shikun & Binui